fő tartalom

Megváltozik a kormányablakok ügyfélfogadási rendje

Hírkép: Megváltozik a kormányablakok ügyfélfogadási rendje

Új nyitva tartással várják az ügyfeleket a kormányablakok 2014. december 1-jétől hazánkban, így Fejér megyében is. Az állampolgári igényeket továbbra is magas szinten kiszolgáló, új ügyfélfogadási rendnek köszönhetően az ügyfelek akár reggel, munkaidő előtt is felkereshetik a kormányablakokat, miközben a késő délutáni ügyintézésre is lehetőségük marad. A módosításnak köszönhetően az állampolgárok igényeihez igazodva a legforgalmasabb időszakokban a lehető legtöbb ügyintéző állhat a rendelkezésükre, csökkentve a várakozási időket.

Megváltozik a kormányablakok nyitva tartása 2014. december 1-jétől. A három Fejér megyei kormányablakban: Székesfehérváron, Dunaújvárosban és Martonvásáron - az állampolgárok visszajelzéseit, igényeit  figyelembe véve - lehetőség nyílik  az új nyitva tartási rendben akár arra is, hogy hétfői napokon reggel 7-től, azaz munkaidő előtt is intézzük ügyeinket, illetve minden csütörtökön 18 óráig kereshetőek fel az ügyfélszolgálatok. E három okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablakban, a helyi igényeknek megfelelően, az eddigi tapasztalatokat elemezve, városonként eltérő módon alakították ki az új nyitva tartást (amely itt olvasható).

A jelenleg 265 különböző ügytípus elintézésére lehetőséget biztosító második generációs, vagyis okmányirodai funkciókat is ellátó, integrált ügyfélszolgálatok számát a jövőben tovább növeli a Fejér Megyei Kormányhivatal. Így a lakosság számára lakóhelyükhöz közel, korszerű és modern körülmények között a kormányablakokban az új típusú és széles körű ügyintézés válik elérhetővé valamennyi járási székhelyen, 2015 végéig. Az állampolgárok ugyanakkor az ország bármelyik kormányablakában ugyanazon a magas színvonalon vehetik igénybe az állami szolgáltatásokat.

Fejér Megyei Kormányhivatal

(A fotó a székesfehérvári kormányablakban készült - Kiss Anikó)

  • Létrehozva: 2014. november 28.