Adóügyek - Nyomtatványok

Tisztelt Adózók!

Felhívjuk a gazdálkodó szervezetek, valamint az egyéni vállalkozók szíves figyelmét, hogy 2018. január 1. napjától elektronikus úton kötelesek kapcsolatot tartani az önkormányzati adóhatósággal. Az elektronikus kapcsolattartás igénybevétele adóhatóságunk által fenntartott űrlapbenyújtás-támogatási szolgáltatás (ÁNYK nyomtatványkitöltő program) segítségével történhet meg. Azokban az ügyekben, melyekhez nem áll rendelkezésre az ÁNYK keretrendszerben alkalmazható elektronikus űrlap, így például a meghatalmazás vonatkozásában, az Általános célú elektronikus kérelem űrlap (e-Papír) szolgáltatást köteles igénybe venni.  Az e-Papír felület a https://epapir.gov.hu/ oldalon érhető el. Az elektronikus ügyintézésről bővebben a Tájékoztató az E-ügyintézés általános szabályairól linken tájékozódhatnak.

  • Frissítve: 2018. május 15.