fő tartalom

A szerv nyilvántartásai

Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában vezetett nyilvántartások

Belső Ellenőrzési Osztály:

  • Nyilvántartás a belső ellenőrzési jelentésben tett megállapításokról, javaslatokról, az intézkedési tervekről és ezek végrehajtásáról
  • Nyilvántartás az elvégzett belső ellenőrzésekről

Belső Kontroll felelős:

  • belső szabályzatok

Főépítészi és Pályázati Osztály:

  • Környezetvédelmi bírságok
  • Légszennyezettségi adatok
  • Környezet-egészségügy
  • Zajkibocsátási határérték határozatok
  • Jegyzői hatáskörben kiszabott környezetvédelmi bírsághatározatok (levegő-, zaj-, és hulladékbírság) és kötelezést tartalmazó határozatok
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás
  • Polgármesteri határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)

Gazdasági Főosztály Adóosztály:

Adóügyi nyilvántartások:

  • Iparűzési adóalanyok borítékos nyilvántartása
  • Építményadó alanyok borítékos nyilvántartása
  • Zárási összesítők nyilvántartása
  • Köztartozások átjelentésének nyilvántartása
  • Hátralékos adóalanyok nyilvántartása
  • Számlakivonatok nyilvántartása
  • Átfutó tételek nyilvántartása
  • Elévülő tételek nyilvántartása

Gazdasági Főosztály Költségvetési és Pénzügyi Osztály:

Adatszolgáltatási nyilvántartás

Pénzügyi – számviteli - költségvetési nyilvántartások:

  • Pénzügyi bizottság jegyzőkönyvei
  • Polgármesteri határozatok (az osztály ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az osztály ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Bevételi előírások nyilvántartása:
    • önkormányzati bírság
    • gyámhivatali bírság
    • építésrendészeti bírság
    • környezetvédelmi bírság
    • haszonbér
  • Állam által megelőlegezett gyermektartás
  • Otthonteremtési támogatás
  • Gondozási díj
  • Intézményfinanszírozás
  • Szerződések (támogatások, pénzeszközátadások)
  • Beérkezett számlák és az előzetesen felszámított általános fogalmi adó nyilvántartása
  • Szigorú számadású nyomtatványok nyilvántartása
  • Elszámolásra kiadott összegek nyilvántartása
  • Továbbtanulók analitikus nyilvántartása
  • Reprezentációs kiadások nyilvántartása
  • Rendezvénykeret nyilvántartása
  • Függő, átfutó és kiegyenlítő kiadások analitikus nyilvántartása
  • Függő, átfutó és kiegyenlítő bevételek analitikus nyilvántartása
  • Közterület-felügyelet által kirótt bírságok nyilvántartása
  • K&H egyenlegközlő nyilvántartása
  • Könyveléshez kapcsolódó nyilvántartások (szakfeladatonként, főkönyvi számonként, bank- pénztár, vegyes napló, pénzforg. helyesbítő, előirányzat napló)
  • Előirányzatok változása intézményeknél, és a hivatalnál
  • Közcélú foglalkoztatottak támogatásának nyilvántartása
  • Felhalmozási bevételek nyilvántartása
  • Céltámogatás nyilvántartása
  • Felvett hitelek, adott kölcsönök nyilvántartása
  • Aláírás bejelentések nyilvántartása
  • Bankszámla-szerződések nyilvántartása
  • Beruházási statisztika
  • Fejlesztési-felújítási kiadások nyilvántartása
  • Közterület-bérleti díj bevételeinek nyilvántartása
  • Gépkocsitárolók alatti földterület bérlőinek bérleti díjának nyilvántartása
  • Helyi támogatás havi kifizetéséről nyilvántartás
  • Letelepedési támogatás havi befizetésről nyilvántartás
  • Munkáltatói kölcsön név szerinti nyilvántartása
  • Szabadságok nyilvántartása kartonrendszerben (havonta a szabadságot listázás alapján személyenként jelentjük)
  • Havonta változásjelentés (betegállomány) leadása
  • Nyilvántartás a bérleti díj hátralékosokról (önkormányzati tulajdonú, nem lakáscé­lú
  •    helyiségek)
  • Nyilvántartás a közterület-használati díj hátralékosokról
  • Nyilvántartás a lakásépítés és –vásárlás helyi támogatások hátralékosairól, valamint a munkáltatói kölcsön hátralékosairól
  • Nyilvántartás a föld (haszon), valamint egyéb bérleti díj hátralékosokról
  • MÁK felé bejelentési kötelezettséggel kapcsolatos jelentések kimutatása

Közigazgatási Osztály:

  • Bérbevételi ajánlatok
  • Kereskedők
  • Működési engedéllyel rendelkező és bejelentett üzletek, üzletek nyitva tartási ideje
  • Üzleti és nem üzleti célú szálláshely szolgáltatók és szálláshelyeik
  • Telephely-üzemeltetők és telephelyeik
  • Zenés-táncos rendezvénytartási engedélyek
  • A bevásárlóközpont, helyi termelői piac, vásár, piac
  • Hatósági ellenőrzések
  • Polgármesteri határozatok (az osztály tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az osztály tevékenységébe tartozó)
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás
  • TAKARNET lekérdezés nyilvántartása

Humán Szolgáltatási Főosztály Szociális Osztály:

  • Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének a szociális rászorultságtól függő pénzbeli és természetbeni szociális ellátásokról szóló 26/2021. (VII. 15.) önkormányzati rendelete alapján nyújtott támogatásokra való jogosultság megállapításának, kiutalásának és megszüntetésének nyilvántartása
  • A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény alapján megállapított rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság és az ehhez kapcsolódó hátrányos helyzet valamint a halmozottan hátrányos helyzet megállapításának, felülvizsgálatának, megszüntetésének nyilvántartása
  • A gyámhatóság által hivatalból megállapított halmozottan hátrányos helyzetű nevelésbe vett gyermekek és utógondozói ellátásban részesülő nagykorúvá vált gyermekek nyilvántartása
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás

Közgyűlési Osztály:

  • Közgyűlési jegyzőkönyvek
  • Közmeghallgatások jegyzőkönyvei
  • Helyi rendeletek nyilvántartása
  • Közgyűlési határozatok
  • Polgármesteri határozatok
  • Ügyrendi, igazgatási és jogi bizottság jegyzőkönyvei
  • Közbiztonsági és társadalmi kapcsolatok bizottsága jegyzőkönyvei
  • Iktatás, ügyirat-nyilvántartás
  • Számítógépek, kiegészítők és szoftverek nyilvántartása
  • Civil szervezetek nyilvántartása

    Személyügyi Osztály:

    • Közszolgálati nyilvántartás
    • Adatszolgáltatási nyilvántartás
    • Díjban, elismerő címben részesítettek névsora
    • Vezetői értekezlet feljegyzéseinek nyilvántartása
    • Munka- és pihenőidő nyilvántartása
    • Polgármesteri határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)
    • Közgyűlési határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)

      Vagyonkezelési Osztály:

      Adatszolgáltatási nyilvántartás:

      • Gazdasági  - és területfejlesztési bizottság jegyzőkönyvei
      • Önkormányzati ingatlanvagyon-kataszter
      • Analitikus nyilvántartás az önkormányzat ingatlanvagyonáról
      • Analitikus nyilvántartás az önkormányzat részvényeiről és üzletrészeiről
      • Nyilvántartás az önkormányzati vagyon részletfizetés mellett történő átruházásá­val (értékesítésével), illetve a részletfizetés mellett történő egyéb hasznosításról

      Szerződések nyilvántartása:

      • adásvételi
      • kártalanítási
      • bérleti   
      • földhasználati
      • területhasználati
      • helyiségbérlet

      Városüzemeltetési Osztály:

      • Útnyilvántartás
      • Ebnyilvántartás
      • Gépkocsi-nyilvántartás
      • Közterület-használat nyilvántartás
      • Beruházási statisztika (hivatali, intézményi és utak)
      • Nyilvántartás a beruházásokról, felújításokról (szerződések és számlák nyilvántartása)
      • Adatszolgáltatási nyilvántartás

      Dunaújváros Megyei Jogú Város Adatbázisai

      • ONKADO : az egykori TÁKISZ biztosította, DOS-os program, országosan elterjedt, az adók nyilvántartására
      • KIMERA : a szociális iroda ügyintézőit segítő vásárolt alkalmazás, szociális adatbázis
      • WinGYER : a gyámhivatali nyilvántartást segítő Windows-os alkalmazás
      • EDtR : bizottsági és közgyűlési munkát segítő munkafolyamat követő rendszer
      • KIR : központilag biztosított webes alkalmazás, munkabérhez kapcsolódó és személyügyi adatok nyilvántartására
      • MAPINFO : digitális térkép-megjelenítő alkalmazás
      • REGISZTER : a helyi lakosságról lakcím-nyilvántartó rendszer
      • TELEPHELY : üzletek és telephelyek nyilvántartása, vásárolt program
      • MAGISZTER : webes alkalmazás a tanulók nyilvántartása
      • ECOSTAT : integrált pénzügyi rendszer
      • KATAWIN : ingatlan-kataszter
      • MVOKS : szavazat-összesítő, hangrögzítő rendszer a közgyűléseken
      • POSTA : a Postától kapott rögzítő program
      • KOZTER lite : közterületi nyilvántartó program
      • BM gépjármű-lekérdező
      • FMB - UTM : útnyilvántartó
      • JÁROK: gépjármű nyilvántartás
      • ESZF: Egységes szolgáltató felület (személyiadat- és lakcím nyilvántartás, vezetői engedély nyilvántartás)
      • IGFB: kötelező felelősségbiztosítás nyilvántartás
      • PARKIG: mozgásában korlátozottak parkolási igazolványa
      • EVIG: egyéni vállalkozói igazolvány nyilvántartás
      • XR:elektronikus szolgáltató rendszer
      • CÍM: címnyilvántartás
      • SZIG, ÚTLEVÉL: személyi igazolvány, útlevél nyilvántartás
      • ÜGYFÉLKAPU: ügyfélkapu nyilvántartás
      • VÜR: Választási ügyviteli rendszer
      • KERT: eredetiség ellenőrzés nyilvántartás
      • Szabálysértési Nyilvántartó Program
      • Üzlet Nyilvántartó Program
      • Telep Nyilvántartó Program

      A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendje elérhetősége: https://dunaujvaros.hu/a_kozerdeku_adatok_megismeresere_iranyulo_igenyek_intezesenek_rendje

      Az adatszolgáltatás nyilvántartás vezetése szervezeti egységenként történik.

      Az adatszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségtérítés mértéke

      Papíralapú dokumentum digitális formábantörténő szolgáltatása  (szkennelés) 100 Ft/oldal
      Papíralapú dokumentum fénymásolása 100 Ft/oldal
      CD anyagára 300 Ft/db
      DVD anyagára 500 Ft/db

      A kép és hanganyag szolgáltatása esetén  kizárólag a CD, DVD árát kell megfizetni.

      • Frissítve: 2023. június 28.
      • Létrehozva: 2011. szeptember 3.