Jelenlegi hely
Gondnoksági ügyintéző
Ügyintéző: | Koczó Viktória |
Helye: |
2400, Dunaújváros, Városháza tér 1. |
Telefon: | 06-25/544-283 |
E-mail: | koczo.viktoria@dunaujvaros.hu |
A Gondnoksági ügyintéző feladatai:
- Ellátja a Hivatal épületeinek üzemeltetésével, karbantartásával kapcsolatos feladatokat.
- Elkészíti az épületek és szolgáltatások költségeinek fedezetére vonatkozó költségvetési javaslatot, gazdálkodik az elfogadott költségvetési előirányzatokon belül.
- Biztosítja a portaszolgálatot.
- Ellátja a Hivatal belső anyagmozgatási feladatait.
- Ellátja a Hivatal épületeinek tisztán tartási feladatait.
- Gondoskodik a Hivatal nyomtatvány – és irodaszer ellátásáról.
- Vezeti a bélyegző és kulcs nyilvántartást.
- Gondoskodik a személyi használatra kiadott eszközök analitikus nyilvántartásáról.
- Szervezi a leltározás végrehajtását és elvégzi a leltárértékelést, ellátja a Hivatal tárgyi eszközeinek nyilvántartását, közreműködik azok leltárba vételében és selejtezésében.
- Biztosítja a választások, önkormányzati rendezvények, a közgyűlés és bizottságai ülésének technikai feltételeit.
- A munkavégzés feltételeinek biztosítása érdekében kapcsolatot tart a Hivatal szervezeti egységeivel.
- Kapcsolatot tart azokkal a szolgáltatókkal, amelyek a működéshez szükséges üzemviteli feladatokat biztosítják.
- A karbantartási, felújítási feladatok ellátása érdekében a vállalkozói árajánlat kérése, a szerződés előkészítése, a végrehajtás és a teljesítés ellenőrzése, teljesítésigazolása.
- Biztosítja a hivatali gépjárművek üzemeltetési és üzemviteli feltételeit (kötelező gépjármű felelősségbiztosítás és casco vagyonbiztosítás).
- Előkészíti a hivatal épületében lévő irodák hasznosítási szerződéseit.