fő tartalom

Gondnoksági ügyintéző

Ügyintéző: Koczó Viktória
Helye:

2400, Dunaújváros, Városháza tér 1.
Polgármesteri Hivatal, „A” épület IV. emelet 409. iroda

Telefon: 06-25/544-283
E-mail: koczo.viktoria@dunaujvaros.hu

A Gondnoksági ügyintéző feladatai:

  • Ellátja a Hivatal épületeinek üzemeltetésével, karbantartásával kapcsolatos feladatokat.
  • Elkészíti az épületek és szolgáltatások költségeinek fedezetére vonatkozó költségvetési javaslatot, gazdálkodik az elfogadott költségvetési előirányzatokon belül.
  • Biztosítja a portaszolgálatot.
  • Ellátja a Hivatal belső anyagmozgatási feladatait.
  • Ellátja a Hivatal épületeinek tisztán tartási feladatait.
  • Gondoskodik a Hivatal nyomtatvány – és irodaszer ellátásáról.
  • Vezeti a bélyegző és kulcs nyilvántartást.
  • Gondoskodik a személyi használatra kiadott eszközök analitikus nyilvántartásáról.
  • Szervezi a leltározás végrehajtását és elvégzi a leltárértékelést, ellátja a Hivatal tárgyi eszközeinek nyilvántartását, közreműködik azok leltárba vételében és selejtezésében.
  • Biztosítja a választások, önkormányzati rendezvények, a közgyűlés és bizottságai ülésének technikai feltételeit.
  • A munkavégzés feltételeinek biztosítása érdekében kapcsolatot tart a Hivatal szervezeti egységeivel.
  • Kapcsolatot tart azokkal a szolgáltatókkal, amelyek a működéshez szükséges üzemviteli feladatokat biztosítják.
  • A karbantartási, felújítási feladatok ellátása érdekében a vállalkozói árajánlat kérése, a szerződés előkészítése, a végrehajtás és a teljesítés ellenőrzése, teljesítésigazolása.
  • Biztosítja a hivatali gépjárművek üzemeltetési és üzemviteli feltételeit (kötelező gépjármű felelősségbiztosítás és casco vagyonbiztosítás).
  • Előkészíti a hivatal épületében lévő irodák hasznosítási szerződéseit.
  • Frissítve: 2023. február 1.
  • Létrehozva: 2023. február 1.