Jelenlegi hely
Közigazgatási Osztály
Osztályvezető: | Radák Kálmán |
Helye: | 2400, Dunaújváros, Városháza tér 1. Polgármesteri Hivatal, „A” épület, III. emelet, 301. iroda |
Telefon: | 06-25/ 544-337 |
E-mail: | radak.kalman@dunaujvaros.hu |
Közigazgatási osztály ügyintézőinek telefonszámai:
ügyintéző | telefon | iroda |
---|---|---|
Hagyatéki ügyintéző: | ||
Szloboda Krisztina | 25/544-309 | A/III/303 |
Gulyás Tamás | 25/544-380 | A/III/303 |
Árokszállási Ibolya | 25/544-173 | A/III/304 |
Birtokvédelmi ügyekben: | ||
Árokszállási Ibolya | 25/544-173 | A/III/304 |
Gulyás Tamás | 25/544-380 | A/III/303 |
Önkormányzati bérlakással kapcsolatos ügyekben: | ||
Németh Edina | 25/544-101 | A/III/305 |
Garbacz Krisztina | 25/544-342 | A/III/305 |
Anyakönyvi ügyekben: | ||
Fábos Lotti | 25/544-295 | B/I/101 |
Nagy Éva | 25/544-196 | B/I/103 |
Anyakönyvvezetők: | ||
Palóczi Tímea | 25/544-357 | B/I/102 |
Horváth Mária | 25/544-103 | B/I/105 |
Fülöp Ildikó | 25/544-216 | B/I/106 |
Ipari és kereskedelmi ügyekben, zenés, táncos rendezvényekkel kapcsolatban, szálláshely-szolgáltatással kapcsolatban: |
||
Dudás Eszter | 25/544-236 | B/I/100 |
Vagyóczki Ildikó | 25/544-373 | B/I/100 |
Ügyfélszolgálat: | ||
Vörös Viktória | 25/544-333 | B/I/100 |
Tőkési Éva | 25/544-344 | B/I/100 |
A Közigazgatási Osztály feladatai
Önkormányzati tulajdonú lakások bérbeadásával, cseréjével kapcsolatos feladatkörében:
- Ellátja a bérbevételi ajánlatokkal, a bérbeadói hozzájárulások, nyilatkozatok megtételével, a lakásbérleti szerződés megkötésével, a lakásbérleti szerződés felmondásával, a lakáscserékkel kapcsolatos helyi rendeletben meghatározott előkészíti feladatokat.
- Vezeti a helyi lakásrendeletben meghatározott nyilvántartásokat.
- Jóváhagyásra előkészíti a tartási szerződéseket, ellenőrzi azok megvalósulását.
- A lakás kezelőjének bevonásával elvégzi a bérlemények évenkénti ellenőrzését.
Hatósági igazgatás feladatkörében:
- Ellátja a lakásépítés- és vásárlás helyi támogatásával kapcsolatos eljárás lefolytatásának előkészítését.
- Intézi a birtokvédelmi ügyeket.
- Végzi a hagyatéki eljárással kapcsolatos feladatokat.
- A kereskedelmi, valamint ipari és szolgáltató tevékenységet folytatókkal kapcsolatban nyilvántartásba vételi vagy engedélyezési eljárást folytat le, hatósági ellenőrzéseket végez, valamint hatósági nyilvántartást vezet.
- Az üzleti célú, nem üzleti célú, valamint magánszálláshely szolgáltatókkal kapcsolatban nyilvántartásba vételi eljárást folytat le, hatósági ellenőrzéseket végez, valamint hatósági nyilvántartást vezet.
- A zenés, táncos rendezvényekkel kapcsolatban engedélyezési eljárást folytat le, hatósági ellenőrzéseket végez, valamint hatósági nyilvántartást vezet.
- Közreműködik a hatósági bizonyítványok kiállításában.
- Végzi a közköltséges temetések ügyintézését.
- Végzi a hirdetmények kifüggesztését, valamint azok kormányzati portálra és helyi honlapra történd felhelyezését, záradékolását.
- Kezeli a talált tárgyakat.
Anyakönyvezési és családi események szervezése feladatkörben:
- Végzi az anyakönyvezéssel kapcsolatos tevékenységet.
- Gondoskodik az anyakönyvi események és az anyakönyvi bejegyzést nem igénylő családi események (névadó, jubileumi esküvő, házassági nyilatkozat megerősítése) szervezésével kapcsolatos feladatok elvégzéséről.
- Honosítási eljárással (állampolgársági eskü vagy fogadalom) kapcsolatos feladatok ellátása
- Gyermekek családjogi helyzetének rendezése során
- teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele
- képzelt apa adatainak bejegyzése
- képzelt szülök adatainak megállapítása
- gyermek családi és utónevének megállapítása
Egyéb feladatkörben:
- Működteti az ügyfélszolgálatot, ennek keretében általános tájékoztatást nyújt az érdeklődő állampolgárok számára.
- Előkészíti a feladatköréhez tartozó közgyűlési és bizottsági előterjesztéseket.
- Ellátja a belső szabályzatokban az osztály számára meghatározott feladatokat.