Jelenlegi hely
Dunaújvárosi Járási Hivatal - Hatósági Osztály
Helye: | 2400 Dunaújváros, Szórád M. u. 39. III. emelet |
Osztályvezető: | Dr. Ruzicska Renáta hivatalvezető-helyettes |
Telefon: | 25/795-600, 25/795-610 |
Fax: | 25/795-649 |
E-mail: | hatosagi.dunaujvaros@fejer.gov.hu |
Ügyfélfogadási idő:
- Hétfő: 8 – 12 óra és 13 – 16 óra
- Kedd: nincs ügyfélfogadás
- Szerda: 8 – 12 óra és 13 – 16 óra
- Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
- Péntek: 8 – 12 óra
A Hatósági Osztály főbb feladatai
- Szociális rászorultság esetén jogosultság megállapítása az alábbi ellátásokra:
- aktív korúak ellátása
- egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság
- időskorúak járadéka
- ápolási díj
- gyermekek otthongondozási díja
- közgyógyellátás
- hadigondozotti ellátás
- A 3. életévét betöltött gyermek – szülő kérelme alapján – óvodai foglalkozáson való részvétel alóli felmentése.
- Temető fenntartásával és üzemeltetésével összefüggő feladatok ellátása.
- Levegőtisztaság-védelmi ügyek ellátása.
- Társasházkezelői és ingatlankezelői tevékenységgel kapcsolatos feladatok ellátása.
Az Hatósági Osztályhoz tartozó szociális ellátások ügyintézése:
- aktív korúak ellátása
- egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság
- időskorúak járadéka
- ápolási díj
- gyermekek otthongondozási díja
- közgyógyellátás
- hadigondozotti ellátás
A járáshoz tartozó települések lakosai a fenti ügyeket teljes körűen intézhetik a hivatal székhelyén. Lehetőség van azonban arra, hogy a szociális ellátásokkal kapcsolatos ügyeket az ügysegédek útján helyben intézzék.
Az ügysegédek ügyfélfogadási rendjét az alábbi dokumentum tartalmazza:
Dokumentumok:
Csatolmány |
---|
ügysegédek ügyfélfogadási rendje |