Dunaújvárosi Járási Hivatal - Hatósági Osztály

Helye: 2400 Dunaújváros, Szórád M. u. 39.  III. emelet
Osztályvezető: Dr. Ruzicska Renáta hivatalvezető-helyettes
Telefon: 25/795-600, 25/795-610
Fax: 25/795-649
E-mail: hatosagi.dunaujvaros@fejer.gov.hu

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő: 8 – 12 óra és 13 – 16 óra
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás
  • Szerda: 8 – 12 óra és 13 – 16 óra
  • Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
  • Péntek: 8 – 12 óra

A Hatósági Osztály főbb feladatai

  • Szociális rászorultság esetén jogosultság megállapítása az alábbi ellátásokra:
    • aktív korúak ellátása
    • egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság
    • időskorúak járadéka
    • ápolási díj
    • gyermekek otthongondozási díja
    • közgyógyellátás
    • hadigondozotti ellátás
  • A 3. életévét betöltött gyermek – szülő kérelme alapján – óvodai foglalkozáson való részvétel alóli felmentése.
  • Temető fenntartásával és üzemeltetésével összefüggő feladatok ellátása.
  • Levegőtisztaság-védelmi ügyek ellátása.
  • Társasházkezelői és ingatlankezelői tevékenységgel kapcsolatos feladatok ellátása.

Az Hatósági Osztályhoz tartozó szociális ellátások ügyintézése:

járáshoz tartozó települések lakosai a fenti ügyeket teljes körűen intézhetik a hivatal székhelyén. Lehetőség van azonban arra, hogy a szociális ellátásokkal kapcsolatos ügyeket az ügysegédek útján helyben intézzék.

Az ügysegédek ügyfélfogadási rendjét az alábbi dokumentum tartalmazza:

Dokumentumok: 
  • Frissítve: 2020. augusztus 29.