Jelenlegi hely
Ügyintézés
Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Ügyfélfogadási rend
Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2022. évi munkarendjében
2022. december. 22. napjától 2023. január 8. napjáig 11 munkanap igazgatási szünetet rendel el.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a polgármesteri hivatal ügyfélfogadást nem tart.
Szociális támogatási ügyekben az ügyfélfogadás helyszíne a Polgármesteri Hivatal "B" épületszárnya.
Polgármesteri Hivatal Valamennyi ügytípus ügyintézése |
|
---|---|
Hétfő | 8-12 és 13-16 |
Szerda | 8-12 és 13-18 (16-18 ügyfélfogadási ügyelet) |
Péntek | – |
Ügyfélszolgálat Polgármesteri Hivatal "A" épület 100. számú iroda |
|
---|---|
Hétfő | 8-12 - 13-16 |
Kedd | 8-12 - 13-16 |
Szerda | 8-12 - 13-18 |
Csütörtök | 8-12 - 13-16 |
Péntek | – |
Az anyakönyvi ügyekkel kapcsolatos ügyfélfogadás a Közigazgatási Osztály vezetője által meghatározott ügytípusokban az alábbi időpontokban:
Anyakönyvi ügyek "B" épületben https://anyakonyv.dunaujvaros.hu/ |
|
---|---|
Hétfő | 8-12 és 13-16 |
Szerda | 8-12 és 13-18 (16-18 ügyfélfogadási ügyelet) |
Péntek | 8-12 |
Az Anyakönyvi Hivatal közvetlen elérhetőségei:
25/544-357
25/544-196
25/544-103
25/544-216