fő tartalom

A Civil Kapcsolatok és Társadalmi Konzultáció Főosztályának tájékoztatója

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 9. § (1) bekezdése alapján elektronikus ügyintézésre köteles valamennyi ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet. A gazdálkodó szervezetek körébe a polgári perrendtartásról szóló törvény alapján az egyesület és az alapítvány is beletartozik. Ennél fogva a civil szervezeteknek mindenképpen szükséges az úgynevezett Cégkapun regisztrálniuk magukat, mivel 2018. január 1-jétől kezdődően mind a kapcsolattartás, mind a hivatalos dokumentumok megküldése ezen a felületen keresztül történik. Az ezzel kapcsolatos tájékoztatás megjelent a Civil Információs Portál felületén.

A Cégkapu felületén való regisztráció végső határideje 2017. december 31-én jár le, amelyet addig a https://tarhely.gov.hu/ckp-regisztracio/kaulogin.html oldalon tehetnek meg. Amennyiben kérdés merülne fel a regisztrációval kapcsolatosan, hívják a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalat, vagy írjanak az ekozig@1818.hu e-mail címre.

  • Létrehozva: 2017. augusztus 11.