Pályázati felhívás
Cserna Gábor Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármestere – a Gazdasági és Területfejlesztési, az Oktatási, Kulturális, Ifjúsági és Sportbizottság, a Pénzügyi Bizottság, valamint a Közbiztonsági és Társadalmi Kapcsolatok Bizottsága véleményének figyelembe vételével – pályázatot ír ki a dunaújvárosi illetékességű egyházközségek számára nyári gyermek táboraik támogatása érdekében.
1. A pályázaton részt vehetnek:
– Dunaújvárosi székhelyű egyházközségek.
2. A pályázat keretében támogatható tevékenység:
-
Egyházközségek nyári gyermektáborai.
3. A pályázati dokumentáció tartalma:
-
Az egyházközség adatairól és a pályázati célról a mellékelt Pályázati adatlapon nyilatkozik.
-
A pályázati kiírás 4. pontjában meghatározott kötelezően csatolandó mellékletek.
4. A pályázat kötelező mellékletei:
-
Az egyházközség által meghatározott összeg felhasználásának terve, a várható költségek szerint részletezve.
-
Nyilatkozat, hogy a becsatolt dokumentumok teljes körűek, valódiak és hitelesek.
-
Nyilatkozat arról, hogy az egyházközség nem áll végelszámolás, felszámolás, illetve csődeljárás alatt vagy egyéb, az egyházközség megszüntetésére irányuló, jogszabályban meghatározott eljárás alatt.
-
Nyilatkozat arról, hogy a pályázónak köztartozása nincsen.
-
Nyilatkozat a külön jogszabályban meghatározott összeférhetetlenségről, érintettségről (érintettség esetén közzétételi kérelem).
-
Nyilatkozat az igénybe vett de minimis támogatásról.
-
Nyilatkozat arról, hogy pályázó rendezvényein Dunaújváros MJV Önkormányzatát támogatóként tünteti fel.
-
Nyilatkozat arról, hogy az egyházközség alanyi adómentességgel rendelkezik.
5. A pályázaton felosztásra kerülő keretösszeg: 2.000.000 Ft
6. A támogatás vissza nem térítendő.
7. A pályázat benyújtása:
A pályázatokat 1 példányban kell benyújtani a Polgármesteri Hivatal Humán Szolgáltatási Osztálya részére az alábbi címen:
2400 Dunaújváros, Városháza tér 1. ('A' épület. IV. emelet 402. iroda)
A pályázat benyújtására nyitva álló határidőn belül benyújtott pályázatok tekintetében a formailag hiányos pályázat benyújtóját a polgármester öt naptári napos határidővel hiánypótlásra szólítja fel.
8. Benyújtási határidő: 2018. május 02. (szerda) 12:00 óráig
9. A pályázatban döntést hozó: Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármestere
10. A döntés határideje: 2018. május 16.
11. A pályázati támogatás igénybevétele:
A pályázók 2018. május 20. napjáig kapnak írásbeli értesítést a döntésről. Az eredményes pályázókkal Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata támogatási szerződést köt. A támogatási összeg folyósítására a támogatási szerződés megkötését követő 8 napon belül kerül sor.
A pályázattal kapcsolatban az érdeklődők a 25/544-167-es telefonszámon kaphatnak további felvilágosítást.
Csatolmány | Méret |
---|---|
10378_5_mell_nyilatkozatok_1.docx | 12.99 KB |
10378_5_270_pm.pdf | 2.57 MB |