Pályázati felhívás

Cserna Gábor Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármestere – a Gazdasági és Területfejlesztési, az Oktatási, Kulturális, Ifjúsági és Sportbizottság, a Pénzügyi Bizottság, valamint a Közbiztonsági és Társadalmi Kapcsolatok Bizottsága véleményének figyelembe vételével – pályázatot ír ki a dunaújvárosi illetékességű egyházközségek számára nyári gyermek táboraik támogatása érdekében.

1. A pályázaton részt vehetnek:

Dunaújvárosi székhelyű egyházközségek.

2. A pályázat keretében támogatható tevékenyg:

  • Egyházközségek nyári gyermektáborai.

3. A pályázati dokumentáció tartalma:

  • Az egyházközség adatairól és a pályázati célról a mellékelt Pályázati adatlapon nyilatkozik.

  • A pályázati kiírás 4. pontjában meghatározott kötelezően csatolandó mellékletek.

4. A pályázat kötelező mellékletei:

  • Az egyházközség által meghatározott összeg felhasználásának terve, a várható költségek szerint részletezve.

  • Nyilatkozat, hogy a becsatolt dokumentumok teljes körűek, valódiak és hitelesek.

  • Nyilatkozat arról, hogy az egyházközség nem áll végelszámolás, felszámolás, illetve csődeljárás alatt vagy egyéb, az egyházközség megszüntetésére irányuló, jogszabályban meghatározott eljárás alatt.

  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázónak köztartozása nincsen.

  • Nyilatkozat a külön jogszabályban meghatározott összeférhetetlenségről, érintettségről (érintettség esetén közzétételi kérelem).

  • Nyilatkozat az igénybe vett de minimis támogatásról.

  • Nyilatkozat arról, hogy pályázó rendezvényein Dunaújváros MJV Önkormányzatát támogatóként tünteti fel.

  • Nyilatkozat arról, hogy az egyházközség alanyi adómentességgel rendelkezik.

5. A pályázaton felosztásra kerülő keretösszeg: 2.000.000 Ft

6. A támogatás vissza nem térítendő.

7. A pályázat benyújtása:

A pályázatokat 1 példányban kell benyújtani a Polgármesteri Hivatal Humán Szolgáltatási Osztálya részére az alábbi címen:

2400 Dunaújváros, Városháza tér 1. ('A' épület. IV. emelet 402. iroda)

A pályázat benyújtására nyitva álló határidőn belül benyújtott pályázatok tekintetében a formailag hiányos pályázat benyújtóját a polgármester öt naptári napos határidővel hiánypótlásra szólítja fel.

8. Benyújtási határidő: 2018. május 02. (szerda) 12:00 óráig

9. A pályázatban döntést hozó: Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármestere

10. A döntés határideje: 2018. május 16.

11. A pályázati támogatás igénybevétele:

A pályázók 2018. május 20. napjáig kapnak írásbeli értesítést a döntésről. Az eredményes pályázókkal Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata támogatási szerződést köt. A támogatási összeg folyósítására a támogatási szerződés megkötését követő 8 napon belül kerül sor.

A pályázattal kapcsolatban az érdeklődők a 25/544-167-es telefonszámon kaphatnak további felvilágosítást.

Dokumentum
Csatolmány Méret
10378_5_mell_nyilatkozatok_1.docx 12.99 KB
10378_5_270_pm.pdf 2.57 MB
módosítva
2018. április. 19.

facebook megosztás