fő tartalom

Tájékoztató a Dunaújváros MJV Önkormányzata Polgármesteri Hivatalában székhely jogosultsággal rendelkező szervezetek részére

Hírkép: Tájékoztató a Dunaújváros MJV Önkormányzata Polgármesteri Hivatalában székhely jogosultsággal rendelkező szervezetek részére

2018. november elejétől Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalában bevezetésre kerül az ASP 2.0 Iratkezelő Szakrendszer.

Ennek következtében 2018. november 01-jétől kizárólag a

- Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata,

- Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatala és azok szervezeti egységei,

- Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármestere,

- Dunaújváros Megyei Jogú Város Jegyzője címzéssel érkező, vagy ezen szervezetektől kimenő postát tudja a Polgármesteri Hivatal postázó ügykezelője átvenni és kezelni.

Azon szervezetek, akik székhely jogosultsággal rendelkeznek a Polgármesteri Hivatal címére, a továbbiakban saját postafiók bérléséről, vagy az irodahelyiségeiknél postaláda kihelyezéséről szíveskedjenek gondoskodni, melybe ezt követően a postai kézbesítő el tudja helyezi a küldeményeket, valamint a kézbesítési értesítőket.

A Polgármesteri Hivatal postázójába érkező, de a székhelyen túl Dunaújváros MJV Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala szervezeti egységeihez nem köthető szervezetek leveleit visszautasítottként a postázó visszaküldi.

Dr. Sürü Renáta
jegyző
  • Létrehozva: 2018. október 18.