fő tartalom

Tájékoztatás ebösszeírásról

Hírkép: Tájékoztatás ebösszeírásról

Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata 2020. szeptember 1-től ebösszeírást végez. Az eb tulajdonosa és tartója az ebösszeíráskor köteles a törvényben előírt adatokat az önkormányzat rendelkezésére bocsátani. Továbbá tájékoztatjuk az ebtartókat, hogy az önkormányzat az ebösszeírás adatai alapján jelenleg nem tervezi az ebrendészeti hozzájárulás bevezetését. Az ebösszeíró adatlapok leadásának határideje 2020. 12. 31.

Az Ebösszeíró adatlap további példányai beszerezhetők a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési és Beruházási Osztályán (2400 Dunaújváros, Városháza tér 1. III. em. 313.), a Polgármesteri Hivatal portáján, illetve letölthetők az önkormányzati weboldalról a Nyomtatványok (https://dunaujvaros.hu/nyomtatvanyok - Városüzemeltetési és Beruházási Osztály) webhelyről illetve nyomtatással, fénymásolással sokszorosíthatók.

Az ebösszeíró adatlapot ebenként kell kitölteni és eljuttatni a Polgármesteri Hivatal részére az alábbi módokon:

  • Levélben postai úton az alábbi levélcímre: 2400 Dunaújváros, Városháza tér 1.

  • Hivatal portáján, illetve a Városüzemeltetési és Beruházási Osztályán leadható

  • Elektronikus úton (aláírva, majd scannelt formában) az ebosszeiras@pmh.dunanet.hu e-mail címre.

    Az adatlapok leadásának határideje: 2020. 12. 31.

    Tájékoztatjuk továbbá az ebtartókat, hogy  a négy hónaposnál idősebb eb csak chippel megjelölve tartható.

    A chippel már korábban megjelölt, ám az adatbázisban nem szereplő eb adatait az állat tartója köteles a szolgáltató állatorvossal regisztráltatni. Az adatmódosítás díjmentes.

    Felhívjuk a figyelmet, hogy amennyiben 2020. 12. 31-ét követően az Ebösszeíró adatlapon szereplő adatokban változás állna be, továbbá amennyiben ezen időpont után kerül az eb a felügyelete alá, azt be kell jelenteni a Polgármesteri Hivatal részére, a változást követő 15 napon belül.

     

  • Létrehozva: 2020. március 3.