Értesítés lakossági fórumról

Értesítjük a lakosságot, hogy 2020. április 20-án 13 óra 30 perctől Szabó Imre főépítész lakossági fórumot tart Dunaújváros 2409/3, 2624/2, 2625/1, 2625/2, 2626/1, 2626/2 és 2624/1 hrsz.-ú ingatlanok településrendezési eszközei módosításának egyeztetési anyagáról a Városháza "C" szárnyának nagytermében. Az egyeztetési anyag megtekinthető: https://bit.ly/2UV6YJ9 oldalon és ügyfélfogadási időben Dunaújváros MJV Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásra kijelölt helyiségében.

A fennálló veszélyhelyzet miatt kérjük, hogy (előzetes) véleményüket, észrevételüket, javaslatukat lehetőleg e-mailben vagy levélben juttassák el 2020. április 3. és 2020. április 30. között az alábbi   elérhetőségekre: foep@pmh.dunanet.hu és Dunaújváros MJV Polgármesteri Hivatal Főépítészi, Építésügyi és Környezetvédelmi Osztály címére (2400 Dunaújváros, Városháza tér 1.).

Amennyiben személyesen kívánnak részt venni az előzetes lakossági fórumon, úgy kérjük a fennálló veszélyhelyzet miatt kivételesen előre írásban jelezzék részvételi szándékukat 2020. április 16. 12.00 óráig a fenti elérhetőségeken.

módosítva
2020. április. 02.

facebook megosztás