Tájékoztató a DVCSH által bevezetett járványügyi előírásokról

A DVCSH tájékoztatja a fogyasztókat, hogy a koronavírus-járvány harmadik hulláma miatt újabb korlátozó intézkedéseket vezet be, amely ügyfélszolgálataik működését is érinti. Mint írták: mindannyiunk védelme érdekében kérik, hogy a korlátozások feloldásáig az ügyfelek a személyes ügyintézés helyett a telefonos, az online és az e-mail ügyintézési formákat használják, ahol a munkatársaik továbbra is mindenben állnak rendelkezésre. A személyes ügyintézés Építők útja 1. szám alatt működő műszaki ügyfélszolgálaton a korlátozások alatt szünetel. Az ügyintézés részleteiről a DVCSH tájékoztatását a kattintás után olvashatják.

 

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS: tel.: 06/25-510-22006/25-510-22106-25/510-222,
e-mail: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu 

KÖLTSÉGOSZTÓ LEOLVASÁS: tel.: 06/25-510-11706/30-6300-863
e-mail: szerviztechnikus@dvcsh.hu

SZENNYVÍZ SZIPPANTÁS MEGRENDELÉSE: tel.: 06/25-411-653

MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉS: https://www.dvcsh.hu/meroallas-bejelentes/

Munkatársaink a szükséges munkákat, hibaelhárításokat megfelelő védőfelszerelésben végzik.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az alábbi tevékenységeket a korábban meghatározott ütemezés, illetve előzetes időpont egyeztetés szerinti időpontban továbbra is elvégezzük:

  • fűtési költségmegosztók leolvasása (a leolvasó lapok aláírás nélkül is hitelesek)
  • vízmérők leolvasása (a leolvasó lapok aláírás nélkül is hitelesek)
  • hőmennyiségmérő hitelesítés, ellenőrzések, plombálások,
  • vízmérő, radiátor cserék,
  • előre ütemezett felújítási munkákhoz kapcsolódó fűtési rendszer ürítése-töltése légtelenítés

Tájékoztatjuk fogyasztóinkat, hogy munkatársaink kézfertőtlenítő használatával, gumikesztyűben, szájmaszkban látják el feladataikat, kérjük Önök is tartsák be a járványügyi előírásokat.
Amennyiben Ön vagy családtagja a jelenlegi járványhelyzet miatt veszélyeztetett, vagy akadályoztatva van, jelezze munkatársainknak.

A GLOBAL Faktor Zrt. Építők útja 7. szám alatt a működtetett ügyfélszolgálatán az ügyfelek fogadása továbbra is zavartalanul történik.

Kérjük, mindannyiunk védelme érdekében csak halaszthatatlan ügyben keressék fel személyesen ügyfélszolgálatunkat. Betegen, vagy betegségre utaló tünetekkel mindenképpen válasszák a telefonos, vagy írásbeli kapcsolatfelvételt!

  • Az ügyfélfogadó térben csak annyian tartózkodhatnak, ahány ügyfélfogadó ablak működik.
  • Amennyiben nem találnak szabad ügyfélfogadó ablakot, kérjük az ügyfélszolgálat bejárata előtt, egymástól legalább 1 méter távolságot tartva várakozzanak.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a rendkívüli intézkedések megnövekedett várakozási időt eredményezhetnek, ezért kérjük Önöket, hogy elsősorban telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) intézzék ügyeiket.

Fogyasztó változással, számlázással, folyószámla- és hátralék kezeléssel kapcsolatos ügyintézés: tel.: 25/510-14925/510-141, e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu

Folyamatosan nyomon követjük a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozzuk meg az esetlegesen szükséges további intézkedéseket, ezekről honlapunkon folyamatos tájékoztatást biztosítunk.

Kérjük ügyfeleink együttműködését és az esetlegesen felmerülő kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket!

módosítva
2021. március. 19.

facebook megosztás