Már sorban állás nélkül, online is bediktálható a vízóraállás
Innovatív informatikai megoldást vezetett be városunkban a Mezőföldvíz Kft. a fogyasztók érdekében: már sorban állás nélkül, online is bediktálhatják mérőállásukat az ügyfelek – mindezt néhány kattintással, a társaság honlapján.
A fejlesztés az ügyfelek kényelmét szolgálja, és könnyebbség, hiszen már nem kell személyesen az ügyfélszolgálatra menni a mérőállás diktálásához, vagy telefonon hívni a szolgáltatót, elég csupán pár kattintás.
A vízóraállást, a www.mezofoldviz.hu honlapon, a dunaujvarosi-meroallas-bejelentes menüpont alatt adhatják meg az ügyfelek az űrlap kitöltésével, ahol a fogyasztói, vevői és a felhasználási helyre vonatkozó információkat kell megadni, továbbá a leolvasott vízóra adatait.
Az online diktálás nyújtotta ügyintézéssel időt és pénzt is megtakaríthatnak az ügyfelek.
A Mezőföldvíz Kft. továbbá felhívja az ügyfelek figyelmét arra is, hogy átutalással gyorsabban és kényelmesebben intézhetik a víz- és csatornadíj fizetését. Azok a fogyasztók, akik átutalással fizetnek, a társaság
TAKARÉKBANK 50438596-10002670
számú bankszámlájára utalással rendezhetik számlájukat.
A társaság ügyfélszolgálata 2400 Dunaújváros, Építők útja 7. szám alatt található, amelynek nyitvatartási idejét és elérhetőségét alább olvashatják:
Hétfő, Kedd Csütörtök 8:00 – 14:00 óráig
Szerda 7:00 – 19:00 óráig
Péntek 7:00 – 13:00 óráig
Telefon: (+36) 25 510 141, (+36) 25 510 149
Hibabejelentésre 0-24 óráig lehetőség van az alábbi telefonszámokon: (+36) 25 413-622, (+36) 25 401-030