Már sorban állás nélkül, online is bediktálható a vízóraállás

Innovatív informatikai megoldást vezetett be városunkban a Mezőföldvíz Kft. a fogyasztók érdekében: már sorban állás nélkül, online is bediktálhatják mérőállásukat az ügyfelek – mindezt néhány kattintással, a társaság honlapján.

A fejlesztés az ügyfelek kényelmét szolgálja, és könnyebbség, hiszen már nem kell személyesen az ügyfélszolgálatra menni a mérőállás diktálásához, vagy telefonon hívni a szolgáltatót, elég csupán pár kattintás.

 

A vízóraállást, a www.mezofoldviz.hu honlapon, a dunaujvarosi-meroallas-bejelentes menüpont alatt adhatják meg az ügyfelek az űrlap kitöltésével, ahol a fogyasztói, vevői és a felhasználási helyre vonatkozó információkat kell megadni, továbbá a leolvasott vízóra adatait.

Az online diktálás nyújtotta ügyintézéssel időt és pénzt is megtakaríthatnak az ügyfelek.

A Mezőföldvíz Kft. továbbá felhívja az ügyfelek figyelmét arra is, hogy átutalással gyorsabban és kényelmesebben intézhetik a víz- és csatornadíj fizetését.  Azok a fogyasztók, akik átutalással fizetnek, a társaság 

TAKARÉKBANK 50438596-10002670

számú bankszámlájára utalással rendezhetik számlájukat.

A társaság ügyfélszolgálata 2400 Dunaújváros, Építők útja 7. szám alatt található, amelynek nyitvatartási idejét és elérhetőségét alább olvashatják:

 

Hétfő, Kedd Csütörtök         8:00 – 14:00 óráig

Szerda                        7:00 – 19:00 óráig

Péntek                        7:00 – 13:00 óráig

 

Telefon: (+36) 25 510 141, (+36) 25 510 149

Hibabejelentésre 0-24 óráig lehetőség van az alábbi telefonszámokon: (+36) 25 413-622, (+36) 25 401-030

 

módosítva
2023. január. 11.

facebook megosztás