fő tartalom

Tájékoztató a téli igazgatási szünetről

Hírkép: Tájékoztató a téli igazgatási szünetről

Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése úgy határoz, hogy Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2023. évi munkarendjében 2023. december 27. napjától 2024. január 1. napjáig 3 munkanap igazgatási szünetet rendel el. Az igazgatási szünet időtartama alatt a polgármesteri hivatal ügyfélfogadást nem tart.

 

A 2023. év utolsó ügyfélfogadási napja: 2023. december 22. napja (péntek). Ezen a napon az ügyfélfogadás 8.00 órától 12.00 óráig tart.

A téli igazgatási szünet időtartama alatt az Anyakönyvi Hivatal ügyeleti rendszerben fogadja az ügyfeleket a következők szerint:

- 2023. december 27. (szerda) 8.00 órától 10.00 óráig

- 2023. december 28. (csütörtök) 8.00 órától 10.00 óráig

- 2023. december 29. (péntek) 8.00 órától 10.00 óráig

Az ügyfélfogadás kizárólag születéssel és elhalálozással kapcsolatos ügyintézésre terjed ki.

Az ügyfélfogadás az Anyakönyvi Hivatal hivatalos helyiségeiben történik (Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala "B" épületszárny - 2400 Dunaújváros Városháza tér 2.)

Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala a téli igazgatási szünet időtartama alatt a hó-, és síkosság-mentesítéssel kapcsolatban telefonos ügyeletet tart. Az ügyeletes telefonszám: 544-350

A téli igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2024. január 3. (szerda).

Csatolmány
igazgatasi_szunet.pdf
  • Frissítve: 2024. január 9.
  • Létrehozva: 2023. szeptember 28.