A Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya is korlátozza az ügyfélfogadást

A járványügyi helyzetre való tekintettel a Foglalkoztatási Osztály korlátozza ügyfélfogadását - tájékoztatta önkormányzatunkat a Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatala. Mint írták: ügyintézésre elektronikusan vagy postai úton, személyesen pedig csak és kizárólag telefonon, előzetesen egyeztetett, és lefoglalt időpontban van lehetőség.

A nyilvántartásba vételhez és ellátási kérelemhez szükséges dokumentumokkal kapcsolatosan a Foglalkoztatási Osztály az alábbiakra kéri ügyfeleit:

  • az ügyfélkapuval rendelkező lakosok (a csatolt mellékletben található segédlet alapján), álláskeresési regisztrációjukat elektronikusan intézzék, és online juttassák vissza a kitöltött kérelemcsomagot, valamint a szükséges dokumentumokat
  • az ügyfélkapuval nem rendelkezők pedig a kérelemcsomagot kitöltve, a szükséges dokumentumokat csatolva, elektronikus módon küldjék a foglalkoztatas.dunaujvaros@fejer.gov.hu e-mail címre
  • abban az esetben, ha a fentebb említett két feltétel közül egyikre sincs lehetőségük, a Városháza tér 2. B. épület földszintjén személyesen átveszik az ügyfelektől a kérelemcsomagokat az alábbi időpontokban:

                         Hétfő: 08:00 – 12:00

                         Szerda: 08:00 – 12:00

                         Csütörtök: 08:00- 12:00

Továbbá felhívták a figyelmet arra, hogy az ügyfelek minden esetben tüntessék fel elérhetőségüket és telefonszámukat a további kapcsolatfelvétel céljából!

módosítva
2020. március. 28.

facebook megosztás