A Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya is korlátozza az ügyfélfogadást
A járványügyi helyzetre való tekintettel a Foglalkoztatási Osztály korlátozza ügyfélfogadását - tájékoztatta önkormányzatunkat a Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatala. Mint írták: ügyintézésre elektronikusan vagy postai úton, személyesen pedig csak és kizárólag telefonon, előzetesen egyeztetett, és lefoglalt időpontban van lehetőség.
A nyilvántartásba vételhez és ellátási kérelemhez szükséges dokumentumokkal kapcsolatosan a Foglalkoztatási Osztály az alábbiakra kéri ügyfeleit:
- az ügyfélkapuval rendelkező lakosok (a csatolt mellékletben található segédlet alapján), álláskeresési regisztrációjukat elektronikusan intézzék, és online juttassák vissza a kitöltött kérelemcsomagot, valamint a szükséges dokumentumokat
- az ügyfélkapuval nem rendelkezők pedig a kérelemcsomagot kitöltve, a szükséges dokumentumokat csatolva, elektronikus módon küldjék a foglalkoztatas.dunaujvaros@fejer.gov.hu e-mail címre
- abban az esetben, ha a fentebb említett két feltétel közül egyikre sincs lehetőségük, a Városháza tér 2. B. épület földszintjén személyesen átveszik az ügyfelektől a kérelemcsomagokat az alábbi időpontokban:
Hétfő: 08:00 – 12:00
Szerda: 08:00 – 12:00
Csütörtök: 08:00- 12:00
Továbbá felhívták a figyelmet arra, hogy az ügyfelek minden esetben tüntessék fel elérhetőségüket és telefonszámukat a további kapcsolatfelvétel céljából!
Csatolmány | Méret |
---|---|
Segédlet – elektronikus ügyintézéshez | 101.99 KB |
Kérelem - álláskeresőként történő nyilvántartásba vétel | 90 KB |
Kérelem - álláskeresési ellátás megállapítására | 70 KB |
Nyilatkozat - adóelőleg megállapításhoz | 63.5 KB |
Adatvédelmi nyilatkozat | 57 KB |
Regisztrációhoz szükséges dokumentumok | 14.44 KB |
Regisztrációhoz szükséges dokumentumok | 621.74 KB |