fő tartalom

Város

Parrag-Fodor Edit

Parrag-Fodor Edit 1987-ben Nyíregyházán orosz -történelem szakon diplomázott. 1986-ban csak gyakorlatra szeretett volna menni a hajdúböszörményi Maróthi György Általános Iskolába, de az iskolának szüksége volt orosz-történelem szakos tanárra, így teljes állásban alkalmazták, és az egyetem utolsó évét levelező tagozaton fejezte be.

Tartalom csoport: 

Bihari Károlyné

Bihari Károlyné pedagógusi pályáját 1983-ban kezdte a nagyatádi II. számú Általános Iskolában, azóta folyamatosan az oktatásban dolgozik. 1997-től Dunaújvárosban folytatja tevékenységét, előbb a Vasvári Pál Általános Iskolában 2020-ig, utána a Bánki Donát Technikumban 2023-ig. Jelenleg a Dunaferr Iskolában dolgozik. 

Képesítése szerint történelem-orosz szakos, német nyelv szakos és angol nyelv szakos tanár. Pályafutása során folyamatosan képezte magát, szinte minden évben részt vett továbbképzéseken.

Tartalom csoport: 

Agárdi Lajos

Agárdi Lajos 1983-ban kapcsolódott be a Dunaferr Iskola oktatói csapatába épületgépészeti terület oktatásába, amelyet azóta is kiemelkedő módon végez.

A szakma egy olyan területével jegyezte el magát, amely folyamatosan fejlődik, így állandó tanulásra, továbbképzésekre van szükség, de Ő kiemelkedően megállta a helyét. Éveken keresztül nevelt és oktatott olyan fiatalokat, akik ma már a régió, de talán az ország meghatározó műszaki szakemberei lettek. Akár megbecsült, beosztott munkaerőként, akár vezető státuszban.

Tartalom csoport: 

Orosz Kinga Éva

Orosz Kinga Éva Szegeden a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán történelem – orosz szakon diplomázott, majd az Eötvös József Tanítóképző Főiskola Felsővárosi Gyakorló Általános Iskolájában kezdett dolgozni, ahol végül 19 évet töltött el.

Néhány tanulóév után már osztályfőnökséget kapott. Az iskolai feladatokból mindig aktívan kivette a részét: évnyitót, iskolai ünnepségeket, kirándulásokat, vetélkedőket szervezett, és a versenyekre való felkészítést is szívesen vállalta, később az iskola szakszervezeti titkára lett.

Tartalom csoport: 

Wolf Györgyné

Wolf Györgyné 1984-ben friss diplomásként kezdte meg pedagógus pályáját Pusztaszabolcs általános iskolájában. Rögtön belecsöppent a 80-as évek testnevelés oktatásának valóságába. Sok tehetséges, aktív gyermek, kevés felszerelés, tornaterem hiánya. A többség a testnevelésre fordított időt úgy értékelte, hogy elveszi az időt a fontos elméleti tantárgyaktól, csupán szükséges pihenésnek ismeri el.

Amikor 1987-ben Nagyvenyimen folytatta gyes után a tanítást, ugyanez fogadta matematika-testnevelés szakos tanárként.

Tartalom csoport: 

Szakács Ildikó

Szakács Ildikó pedagógus pályáját egykori iskolájában, az Előszállási Általános és Szakiskolában kezdte 1984-ben képesítés nélküli nevelőként. Tanárai a munkatársai lettek. Tőlük tanult emberséget, következetességet, munkaszeretetet. Már diákként imádta a történelmet és az irodalmat. Ebből a két tárgyból szerezte meg levelező oktatás keretében tanári diplomáját 1987-ben az egri Ho Si Minh Tanárképző Főiskolán.

Tartalom csoport: 

Tóta Zoltán Imréné

Tóta Zoltán Imréné kitűnő érettségi eredménnyel nyert felvételt a Pécsi Tanárképző Főiskola magyar-orosz szakára. A főiskola befejezése után a dunaújvárosi Ságvári Endre Általános Iskolában végezte tanítási gyakorlatát, amely annyira jól sikerült, hogy ahogyan korábban fogalmazott: ez az iskola „beszippantott” 1984-ben, és azóta is „fogva tart”, életem egyik fő színterévé vált.

Tartalom csoport: 

Csathó Katalin Ildikó

Csathó Katalin Ildikó a Pécsi Tudományegyetemen diplomázott, pedagóguspályáját a Petőfi Sándor Általános Iskolában kezdte, majd két tanév után a Szórád Márton Általános Iskolában folytatta, ahol 23 évet töltött biológia-technika-kémia szakos tanárként. 2011-ig az Arany János Általános Iskolában végezte oktató-nevelő munkáját, és ebben az évben csatlakozott a Kereskedelmi Iskola tantestületéhez. Az intézményben nemcsak nevelője, mentora volt sok-sok diáknak, de hiteles pedagógiai munkájával példakép is a fiatalok számára.

Tartalom csoport: 

Németh Jánosné

Németh Jánosné 1987-ben végzett a Kaposvári Tanítóképző Főiskola Szekszárdi kihelyezett tagozatán óvodapedagógusként. Tudását, szakmai elhivatottságát ezután számos képzés erősítette. Életét elhivatottan a kisgyermekek nevelése és fejlesztése tölti ki.

2007-ben Pedagógus Szakvizsgát szerzett, ahol megismerkedett a hatályos jogszabályokkal, azok alkalmazásának módjaival, a szaktudomány, neveléstudomány, a pszichológia, szakmódszertan eredményeivel, összefüggéseivel. Tudatos szakmai fejlődés jellemezte, ami munkájának folyamatos lehetőségeket biztosított.

Tartalom csoport: 

Knódel Györgyné

Knódel Györgyné középiskolai tanulmányai után jelentkezett a Kecskeméti Óvónőképző Intézetbe, ahol 1979-ben Óvónői diplomát szerzett. Ezután kezdett el dolgozni Dunaújvárosban, mint óvodapedagógus.

Nevelő-oktató munkája során kifejezte elkötelezettségét az óvodapedagógia iránt, hiszen magas szintű szakmai felkészültséggel, elhivatottan látja el feladatát nap, mint nap. Vállalja azt a felelősséget, amellyel a felnövekvő nemzedékek nevelése-oktatása jár. Teszi ezt hatalmas szeretettel, örökös lelkesedéssel és lendületes energiával.

Tartalom csoport: 

Oldalak