A szerv nyilvántartásai

Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában vezetett nyilvántartások

Szociális Osztály:

  • Védelembe vett gyermekek nyilvántartása
  • Az apa adatai nélkül nyilvántartott gyermekek
  • Ingyenes szociális szolgáltatásokban részesülő személyek nyilvántartása
  • A szociális ellátásra való jogosultság megállapítása, az ellátás biztosítása, fenntartása és megszüntetése
  • Szociálisan rászorultak nyilvántartása
  • Közgyógyellátottak nyilvántartása
  • Hadigondozotti ellátásról
  • A gyermekvédelmi ellátásra való jogosultság megállapítása, megváltoztatása és megszüntetése
  • Alapellátás kis értékű tárgyi eszközei
  • Alapellátás nagy értékű tárgyi eszközei
  • Felsőoktatási önkormányzati ösztöndíj -pályázatok
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás

Közigazgatási Osztály:

  • Bérbevételi ajánlatok
  • Üzletszerűen végzett társasházkezelői és ingatlankezelői tevékenységet végzők
  • Nem üzleti célú szabadidős szálláshely szolgáltatás
  • A kereskedőkről
  • A működési engedéllyel rendelkező és a bejelentett üzletekről, az üzletek nyitva tartásáról
  • A bejelentett bevásárlóközpontokról és helyi termelői piacokról, valamint az engedélyezett vásárokról és piacokról
  • A szálláshely-üzemeltetési engedéllyel rendelkező szálláshelyekről
  • Telephely-üzemeltetők és telephelyeik
  • Zenés-táncos rendezvénytartási engedélyek
  • Hatósági ellenőrzések
  • Egyéni vállalkozói igazolványok
  • Szabálysértési ügyek
  • Szabálysértési pénzbírság nyilvántartás
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás (szabs. priusz, igazolás)
  • Polgármesteri határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Belső Adatvédelmi nyilvántartás
  • Építésügyi nyilvántartások a DMJV jegyzője 6/2003. számú szabályzata szerint
  • TAKARNET lekérdezés nyilvántartása

Költségvetési és Pénzügyi Osztály:

Adatszolgáltatási nyilvántartás

Pénzügyi – számviteli - költségvetési nyilvántartások:

  • Pénzügyi bizottság jegyzőkönyvei
  • Polgármesteri határozatok (az osztály ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az osztály ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Bevételi előírások nyilvántartása:
    • önkormányzati bírság
    • gyámhivatali bírság
    • építésrendészeti bírság
    • környezetvédelmi bírság
    • haszonbér
  • Állam által megelőlegezett gyermektartás
  • Otthonteremtési támogatás
  • Gondozási díj
  • Intézményfinanszírozás
  • Szerződések (támogatások, pénzeszközátadások)
  • Beérkezett számlák és az előzetesen felszámított általános fogalmi adó nyilvántartása
  • Szigorú számadású nyomtatványok nyilvántartása
  • Elszámolásra kiadott összegek nyilvántartása
  • Továbbtanulók analitikus nyilvántartása
  • Reprezentációs kiadások nyilvántartása
  • Rendezvénykeret nyilvántartása
  • Függő, átfutó és kiegyenlítő kiadások analitikus nyilvántartása
  • Függő, átfutó és kiegyenlítő bevételek analitikus nyilvántartása
  • Közterület-felügyelet által kirótt bírságok nyilvántartása
  • K&H egyenlegközlő nyilvántartása
  • Könyveléshez kapcsolódó nyilvántartások (szakfeladatonként, főkönyvi számonként, bank- pénztár, vegyes napló, pénzforg. helyesbítő, előirányzat napló)
  • Előirányzatok változása intézményeknél, és a hivatalnál
  • Közcélú foglalkoztatottak támogatásának nyilvántartása
  • Felhalmozási bevételek nyilvántartása
  • Céltámogatás nyilvántartása
  • Felvett hitelek, adott kölcsönök nyilvántartása
  • Aláírás bejelentések nyilvántartása
  • Bankszámla-szerződések nyilvántartása
  • Beruházási statisztika
  • Fejlesztési-felújítási kiadások nyilvántartása
  • Közterület-bérleti díj bevételeinek nyilvántartása
  • Gépkocsitárolók alatti földterület bérlőinek bérleti díjának nyilvántartása
  • Helyi támogatás havi kifizetéséről nyilvántartás
  • Letelepedési támogatás havi befizetésről nyilvántartás
  • Munkáltatói kölcsön név szerinti nyilvántartása
  • Szabadságok nyilvántartása kartonrendszerben (havonta a szabadságot listázás alapján személyenként jelentjük)
  • Havonta változásjelentés (betegállomány) leadása
  • Nyilvántartás a bérleti díj hátralékosokról (önkormányzati tulajdonú, nem lakáscé­lú
  •    helyiségek)
  • Nyilvántartás a közterület-használati díj hátralékosokról
  • Nyilvántartás a lakásépítés és –vásárlás helyi támogatások hátralékosairól, valamint a munkáltatói kölcsön hátralékosairól
  • Nyilvántartás a föld (haszon), valamint egyéb bérleti díj hátralékosokról
  • MÁK felé bejelentési kötelezettséggel kapcsolatos jelentések kimutatása

Adóhatósági Osztály

Adóügyi nyilvántartások:

  • Gépjármű adóalanyok borítékos nyilvántartása
  • Iparűzési adóalanyok borítékos nyilvántartása
  • Kommunális adóalanyok borítékos nyilvántartása
  • Építményadóalanyok borítékos nyilvántartása
  • Zárási összesítők nyilvántartása
  • Adóprogram leírások nyilvántartása
  • Iparűzési adó méltányossági határozatainak nyilvántartása
  • Behajthatatlanság címén törölt adókötelezettségek nyilvántartása
  • Köztartozások átjelentésének nyilvántartása
  • Hátralékos adóalanyok nyilvántartása
  • Számlakivonatok nyilvántartása
  • Átfutó tételek nyilvántartása
  • Elévülő tételek listája
  • 1000,- Ft alatti tételek listája
  • Egyéb és idegen számláról történő kimutatások nyilvántartása
  • Illetékszámla tételes nyilvántartása
  • TAKARNET lekérdezés nyilvántartása

Vagyonkezelési Osztály

Adatszolgáltatási nyilvántartás:

  • Gazdasági  - és területfejlesztési bizottság jegyzőkönyvei
  • Önkormányzati ingatlanvagyon-kataszter
  • Analitikus nyilvántartás az önkormányzat ingatlanvagyonáról
  • Analitikus nyilvántartás az önkormányzat részvényeiről és üzletrészeiről
  • Nyilvántartás az önkormányzati vagyon részletfizetés mellett történő átruházásá­val (értékesítésével), illetve a részletfizetés mellett történő egyéb hasznosításról

Szerződések nyilvántartása:

  • adásvételi
  • kártalanítási
  • bérleti   
  • földhasználati
  • területhasználati
  • helyiségbérlet

Belső Ellenőrzési Osztály

  • Nyilvántartás a belső ellenőrzési jelentésben tett megállapításokról, javaslatokról, az intézkedési tervekről és ezek végrehajtásáról
  • Nyilvántartás az elvégzett belső ellenőrzésekről

Személyügyi és Működtetési Osztály

  • Közszolgálati nyilvántartás
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás
  • Díjban, elismerő címben részesítettek névsora
  • Vezetői értekezlet feljegyzéseinek nyilvántartása
  • Munka- és pihenőidő nyilvántartása
  • Polgármesteri határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)

Jogi és Közgyűlési Osztály

  • Közgyűlési jegyzőkönyvek
  • Közmeghallgatások jegyzőkönyvei
  • Helyi rendeletek nyilvántartása
  • Közgyűlési határozatok
  • Polgármesteri határozatok
  • Belső szabályzatok
  • Ügyrendi, igazgatási és jogi bizottság jegyzőkönyvei
  • Közbiztonsági és társadalmi kapcsolatok bizottsága jegyzőkönyvei
  • Iktatás, ügyirat-nyilvántartás
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás
  • Számítógépek, kiegészítők és szoftverek nyilvántartása
  • Civil szervezetek nyilvántartása

Városüzemeltetési és Beruházási Osztály

  • Útnyilvántartás
  • Ebnyilvántartás
  • Haszonbér-nyilvántartás
  • Gépkocsi-nyilvántartás
  • Közterület-használat nyilvántartás
  • Városüzemeltetési és környezetvédelmi bizottság jegyzőkönyvei
  • Beruházási statisztika (hivatali, intézményi és utak)
  • Nyilvántartás a beruházásokról, felújításokról (szerződések és számlák nyilvántartása)
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás
  • Polgármesteri határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)

Főépítészi, Építésügyi és Környezetvédelmi Osztály

  • Környezetvédelmi bírságok
  • Légszennyezettségi adatok
  • Környezet-egészségügy
  • Zajkibocsátási határérték határozatok
  • Jegyzői hatáskörben kiszabott környezetvédelmi bírsághatározatok (levegő-, zaj-, és hulladékbírság) és kötelezést tartalmazó határozatok
  • Adatszolgáltatási nyilvántartás
  • Polgármesteri határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)
  • Közgyűlési határozatok (az iroda ügyviteli tevékenységébe tartozó)

Dunaújváros Megyei Jogú Város Adatbázisai

  • ONKADO : az egykori TÁKISZ biztosította, DOS-os program, országosan elterjedt, az adók nyilvántartására
  • KIMERA : a szociális iroda ügyintézőit segítő vásárolt alkalmazás, szociális adatbázis
  • WinGYER : a gyámhivatali nyilvántartást segítő Windows-os alkalmazás
  • EDtR : bizottsági és közgyűlési munkát segítő munkafolyamat követő rendszer
  • KIR : központilag biztosított webes alkalmazás, munkabérhez kapcsolódó és személyügyi adatok nyilvántartására
  • MAPINFO : digitális térkép-megjelenítő alkalmazás
  • REGISZTER : a helyi lakosságról lakcím-nyilvántartó rendszer
  • TELEPHELY : üzletek és telephelyek nyilvántartása, vásárolt program
  • MAGISZTER : webes alkalmazás a tanulók nyilvántartása
  • ECOSTAT : integrált pénzügyi rendszer
  • KATAWIN : ingatlan-kataszter
  • MVOKS : szavazat-összesítő, hangrögzítő rendszer a közgyűléseken
  • POSTA : a Postától kapott rögzítő program
  • KOZTER lite : közterületi nyilvántartó program
  • BM gépjármű-lekérdező
  • FMB - UTM : útnyilvántartó
  • JÁROK: gépjármű nyilvántartás
  • ESZF: Egységes szolgáltató felület (személyiadat- és lakcím nyilvántartás, vezetői engedély nyilvántartás)
  • IGFB: kötelező felelősségbiztosítás nyilvántartás
  • PARKIG: mozgásában korlátozottak parkolási igazolványa
  • EVIG: egyéni vállalkozói igazolvány nyilvántartás
  • XR:elektronikus szolgáltató rendszer
  • CÍM: címnyilvántartás
  • SZIG, ÚTLEVÉL: személyi igazolvány, útlevél nyilvántartás
  • ÜGYFÉLKAPU: ügyfélkapu nyilvántartás
  • VÜR: Választási ügyviteli rendszer
  • KERT: eredetiség ellenőrzés nyilvántartás
  • Szabálysértési Nyilvántartó Program
  • Üzlet Nyilvántartó Program
  • Telep Nyilvántartó Program

Az önkormányzat által alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módját a „Dunaújváros Megyei Jogú Város Jegyzője 4/2012. (IV. 30.) jegyzői szabályzata a Polgármesteri Hivatal Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzatáról” című szabályzatban foglaltuk össze.

A szabályzat mellékletét képezi a Közérdekű adatokra vonatkozó adatszolgáltatást igénylő lap.

Az adatszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségtérítés mértéke

Papíralapú dokumentum digitális formábantörténő szolgáltatása  (szkennelés) 100 Ft/oldal
Papíralapú dokumentum fénymásolása 100 Ft/oldal
CD anyagára 300 Ft/db
DVD anyagára 500 Ft/db

A kép és hanganyag szolgáltatása esetén  kizárólag a CD, DVD árát kell megfizetni.

Dokumentumok: 
  • Frissítve: 2017. július 6.