fő tartalom

Kibővítik, átalakítják a kormányablakot

Az első okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablak Fejér megyében  Székesfehérváron, a Piac tér 10. szám alatt nyílik meg, várhatóan 2014 február második felében – a jelenlegi kormányablak kibővítésével, átalakításával. A bővítési, kivitelezési munkák idején is zavartalanul ellátja feladatát, a régi helyiségben, az integrált ügyfélszolgálat.

Az új integrált ügyfélszolgálaton a jelenlegi 147 kormányablak ügykörön kívül okmányirodai ügyeket – mint például személyi okmányok, forgalmi engedély kiállítása, cseréje – is lehet majd intézni. Így több mint 200 ügyfajtában fognak tudni segítséget nyújtani az ügyfélszolgálati ügyintézők.

A székesfehérvári és a dunaújvárosi kormányablakban jelenleg még nem lehet okmányirodai ügyeket indítani, intézni. A megyénkben működő kormányablakok átalakításával, ügykörbővítésével kapcsolatban a későbbiekben is folyamatos tájékoztatást adunk.

Az integrált ügyfélszolgálatokon a személyesen megjelenő állampolgárok továbbra is tájékoztatást kapnak, hogy az ügyük mikor, hogyan és melyik hatóságnál intézhető, illetve az adott ügyben milyen kérelmet, formanyomtatványt szükséges beadni – tájékoztatott dr. Simon Katalin, a Fejér Megyei Kormányhivatal kormányablak osztályvezetője.

(FMKH – fotó: Kiss Anikó)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Létrehozva: 2014. január 23.