E-adó elektronikus lekérdező rendszer

Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata elkötelezett az ügyfelek hatékonyabb és pontosabb kiszolgálása iránt, így lehetővé vált elektronikus rendszeren keresztül a nap bármely pontjában megtekinteni az önkormányzati adóhatóságunknál lévő adózással kapcsolatos fontosabb információkat. 

A programba az alábbi linkre kattintva, ügyfélkapun történő bejelentkezést követően lehet belépni.

Elektronikus Számlaegyenleg Lekérdező Rendszer

A rendszer Önkormányzati Adóhatóságunknál nyilvántartott adatok meghatározott körének lekérdezésére és az adófolyószámlák megtekintésére nyújt lehetőséget.

E szolgáltatás a Kormányzati Portálon (www.magyarorszag.hu) érhető el, így garantált, hogy az adózó biztonságosan jut adataihoz. Az adózói adatok megtekintésének feltétele az Ügyfélkapus regisztráció. Ezt – ha még ilyennel nem rendelkeznek - az okmányirodákon tudják leggyorsabban megtenni.  

A rendszer bejelentkezést követően hozzáférést biztosít az előző nappal aktualizált adózói adatokhoz, feldolgozott adóbevallásokhoz, számlaegyenlegekhez, számfejtési adatokhoz. Kalkulátorunk segítséget nyújt a pótlékszámításhoz, adózási naptárunk a feladatok nyomon követéséhez, mindemellett pedig számlaszámaink is elérhetőek. Az adózási naptár, a pótlékszámítás, és a számlaszámok bejelentkezés nélkül megtekinthetőek.

Amennyiben Ön meghatalmazottként szeretné használni lekérdező rendszerünket, első lépésként meghatalmazás rögzítése szükséges. A meghatalmazás rögzítése a rendszerben önmagában nem elegendő, a meghatalmazás érvényesítéséhez azt aláírva el kell juttatni adóhatóságunkhoz. Az elektronikus ügyintézésre kötelezett adózók részéről a meghatalmazás papír alapon, postai úton nem küldhető be, kizárólag elektronikusan nyújtható be. A kitöltött dokumentumot kinyomtatást követően eredeti aláírással szükséges ellátni, majd azt az e-papír felületre feltöltve az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással hitelesíteni kell. A meghatalmazás érvényesítését követően a meghatalmazott bejelentkezés után azonnal láthatja a képviselt adózók adatait. Amennyiben magánszemélyként saját adatait szeretné megismerni, úgy első alkalommal regisztrálnia szükséges. Ezt követően másnap, a bejelentkezés után válnak elérhetővé a kért információk.

Szolgáltatásunkról bővebben itt tájékozódhat.

Az adózók az elektronikus adófolyószámlával kapcsolatos személyesen az önkormányzati adóhatóságunknál (Dunaújváros, Városháza tér 1. 6. em.) ügyfélfogadási időben vagy Adóhatósági Osztályunk telefonszámain kérhetnek tájékoztatást.

Reméljük, hogy fejlesztéseinkkel még inkább segíthetünk a rugalmasabb és az igényeknek megfelelő ügyintézésben.

  • Frissítve: 2018. október 26.