fő tartalom

MINDEN MÁSODIK EMBER TUD AZ EGYENLŐ BÁNÁSMÓD HATÓSÁGRÓL

Hírkép

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság (EBH) április 24-én zárult médiakampányának célja a hatóságismertségének növelése volt a 18–59 éves célcsoport körében. A kampány központi üzenetét–„Egyenlő bánásmód–mindenkit megillet!”–széles körben juttatta el az EBH a lakossághoz. 2013. február 1. és április 24. között rádió-és tv-reklámok, óriásplakátok, BKV-hirdetések,citylig ht poszterek, offline és online hirdetések segítettek abban, hogy a társadalmi csoportok széles körben megismerjék a diszkrimináció különböző formáit tiltó hazai jogszabályt, valamint a hatóság szolgáltatásait. Az Egyenlő Bánásmód Hatóság ismertsége a kampánynak köszönhetően 30%-ról 46%-ra emelkedett, azaz minden második ember tudja, hogy van jogorvoslat a diszkriminációval szemben. Fejér megyében Dr. Szatmári Éva egyenlő bánásmód- referens várja a panaszosokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Létrehozva: 2013. április 27.